środa, 28 października 2015

Szydełkowy miś Tobiasz ;)

             Dziś przedstawiam Wam misia Tobiasza. Po powrocie z Barcelony chwyciłam za szydełko i ... "urodził się" Tobiasz - no bo jak tu nie zrobić misia na szydełku...:))Tym razem będzie to urodzinowy prezent dla pewnego uroczego chłopczyka o takim samym imieniu. Mama Tobiasza zawsze z niezwykłą starannością przygotowuje się do urodzin swoich dzieci, dlatego też jest mi ogromnie miło, że wybrała mojego misia na prezent dla swojego synka. Mam nadzieję, że miś spodoba się solenizantowi :).













2 komentarze:

  1. Misiu jest śliczny :) super pomysł na prezencik. Na pewno dużo pracy potrzeba by go wykonać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Molto, molto carino!
    Complimenti
    Grazie per aver condiviso con noi
    Buon pomeriggio
    Francesca

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...