sobota, 17 października 2015

Szydełkowa Misia Modnisia.

             Ty razem Misia Modnisia - z torebką-koszyczkiem, muśnięta delikatnym różem, z lekką kokardą w kropeczki... Muszę przyznać, że Miśka cieszy się ogromnym powodzeniem u męskiej części moich misiów. Każdy chce ją pojąć za żonę, rodzi to wiele konfliktów... Chyba trzeba będzie wydziergać siostrę bliźniaczkę:)...
             Moje córeczki zostały poproszone o opinię na temat wyglądu Misi - usłyszałam tylko:
- "Moja!...",
 -"Nie, moja!..."
        ... po czym każda pognała po swojego miśka, żeby mnie przekonać o konieczności posiadania przez owego kawalera partnerki:).
          To dla mnie ogromna radość, kiedy widzę zachwyt w oczach dziecka na widok moich misiaków...Wtedy czuję, że to ma sens:)





 

5 komentarzy:

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...