sobota, 12 marca 2016

Królik na szydełku - a może zając...

     Każdą nowo powstałą szydełkową maskotkę poddaję ocenie moich dzieci. Szczerze i spontanicznie wyrażają swoje opinie. I tym razem, po skończonej pracy nad króliczkiem natychmiast "przetestowałam" efekt na dzieciach. Nie będę ukrywać - mnie zając bardzo się podoba, liczyłam więc na same pozytywy - a tymczasem:
 - Dziwny ten królik... - dziecko pierwsze (najmłodsze).
 - Ale smutas, hi, hi... fajny;) - dziecko drugie (najstarsze).
- Ale słodki! No właśnie takiego chciałam - dziecko trzecie (średnie:).
 Uf, odetchnęłam z ulgą. I tu nastąpił ciąg dalszy  - A czemu on ma taką głowę? Taką..., taką inną?

No taki wyszedł sobie ten króliczek- zajączek!
Z pokorą  przyjęłam wszystkie opinie i "w nagrodę";). zadałam dzieciom zagadkę. Rozgorzała prawdziwa dyskusja, żeby nie powiedzieć  - debata: CZYM SIĘ RÓŻNI KRÓLIK OD ZAJĄCA? - a tak na marginesie - Wiecie? Ja - przyznam szczerze - wiedziałam niewiele, ale poszperałam w necie i już wiem:))...


Króliczek powstał z włóczki Yarn Art Jeans , uszy i serduszko wycięłam z Minky  widocznej w tle. Do dziergania użyłam szydełka nr 2.5. Wzór własny.


 

A teraz proszę Was o opinie - wszystkie przyjmę z pokorą:)

17 komentarzy:

  1. Królik czy zając, co za różnica. Króliki hodujemy a zające są dzikie, jednak to ta sama rodzina. Twój króliczek jest świetny, te uszy zwisające to wizytówka zabawki, nie żywego królika. Skoro sama sobie go wymyśliłaś, wzorując się na czymś tam, to ogromna zaleta. Buźka mogłaby być bardziej uśmiechnięta, moja wnusia powiedziałaby, że jest smutny, ale to opinia trzylatki. Mnie się podoba taki, jaki jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych różnic - jak się okazuje jest sporo - polecam w wolnej chwili
      http://www.miniaturkabeztajemnic.com/krolikvszajac.html - bardzo fajna strona.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Przytulasek. Dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też się podoba, nieskromnie pisząc;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma minkę jak by mówił przytul mnie szybko , słodziak :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, miał "prowokować" wyglądem do przytulania:). Dziękuję:)

      Usuń
  6. słodziak :) tylko go przytulać, przytulać i jeszcze raz przytulać. Ewentualnie pomiędzy przytulaniem tarmosić za uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Królik fajny i według mnie nie jest dziwny :) Dzieci są świetne, zawsze szczere, czasami aż do bólu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dlatego lubię te wszystkie ich wypowiedzi, reakcje, bo wiem, że nie będzie tam żadnego fałszu. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Nie znam się na szydełku, ale twój królik/zając jest słodziutki! Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest cocker spanielek slodziaczek.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...