piątek, 18 marca 2016

Pastelowy króliczek z Dolphin Baby.

         Oto on - pastelowy króliczek z Dolphin Baby.  Przytulanka powstała na specjalne zamówienie - mojej najmłodszej córci. Miałam bardzo konkretne wytyczne: kolor futerka, kolor uszu, odpowiednie umiejscowienie uszu, no i ważna uwaga -  bez serduszka na brzuszku...:). Aha, najważniejsze - zamówienie miało być zrealizowane szybciutko. Najszybciej jak się da.
         Ponieważ zakochałam się w dolphin - nie trzeba było mnie długo namawiać.





Poprzedniego króliczka zaadoptowała starsza córcia. W całej misiowej społeczności brakowało mu króliczego towarzystwa - wiec ma... :))



Pozdrawiam cieplutko i biorę się za mycie okien :(( - brrr...

10 komentarzy:

  1. Cudna włóczka. Maskotki z niej wykonane wyglądają na idealne do przytulania.
    Fajne króliczki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że od zakupu do wydziergania pierwszej maskotki trochę mi zeszło.., a teraz mogłabym na okrągło:))

      Usuń
  2. Królisio wspaniały, zgodnie z zamówieniem wykonany i na pewno szybciutko, skoro na fotelu w towarzystwie serduszkowego do sesji zdjęciowej zasiadł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze króliczki :). Co do okien, w tym roku się zbuntowałam, pogoda fatalna, umyję w kwietniu. Chyba święta się odbędą pomimo brudnych okien?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jak na złość, słońce i słońce...:))

      Usuń
  4. Ale Śliczne słodziaki!Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Śliczne słodziaki!Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczny króliczek :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...