środa, 9 marca 2016

Czapka na wiosnę - na szydełku i z recyklingu ubrań;)

    Ech, jaką wiosnę...przedwiośnie raczej. Bo gdyby to była wiosna - to żadna czapka nie byłaby potrzebna. Tymczasem głowa marznie, ponieważ natura bujną fryzurą mnie nie obdarzyła. Tak więc na potrzeby wczesnowiosennych chłodów powstały trzy czapy. Jedna - obowiązkowo- szydełkowa i dwie z tzw. recyklingu ubrań, a dokładnie z dwóch przemiłych w dotyku, ale dziwnie skrojonych bluzek.  Ponieważ moje małe modelki smacznie sobie śpią, do zdjęć zaangażowałam lalę Lenkę.

Do zrobienia czapki użyłam mojej ulubionej, absolutnie nie "gryzącej" włóczki Salsa - tej, którą kupiłam w Barcelonie Weekend w Barcelonie . To już końcówka, ale na szczęście Salsa dostępna jest i  w Polsce.
Czapka była już prana - żadnych zmechaceń, czy deformacji nie stwierdzam - dlatego mogę polecić tą włóczkę. Czapki dziewczynek, które prezentowałam jakiś czas temu Jak zrobić czapkę..., mimo intensywnego użytkowania również mają się świetnie.



                        A tu moje szyjątka - czapki w kwiatki. Totalny freestyle - bez szablonu, bez wykroju - dwie milutkie bluzki, nożyczki, maszyna i ja. Pierwsza próba - mniejsza czapa - najlepiej leży na lali;) - niestety... nawet na najmłodszą córcię ciut za ciasna.
                        Druga - z granatowym tłem  - na mojej głowie leży jak należy:).




                Tak naprawdę obydwie czapki to pewnego rodzaju trening przed szyciem czapek z tzw. dresówki. Tego typu czapy bardzo mi się podobają. Póki co poszukuję fajnego (dobra jakość - niska cena) sklepu z tkaninami na terenie Katowic lub okolic. Może coś mi podpowiecie...? Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze - sprawiają mi ogromną radość.

4 komentarze:

  1. Prześliczne,jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie nigdy bym własnoręcznie nie zrobiła czapki na szydełku, gdyż w ogóle nie potrafię tego robić. Zresztą teraz bardzo spodobały mi się fascynatory https://hatfactory.pl/17-fascynatory więc zdecydowanie bardziej wolę zamówić je ze sprawdzonego źródła.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...