czwartek, 14 stycznia 2016

Męska koszula i sznurek wędliniarski - do czego mogą się przydać?..;)

      Dziś króciutki wpis, dotyczący sznurka wędliniarskiego i ... koszuli męskiej, takiej, której mąż do pracy już nie założy - oczywiście:).  Uwielbiam tkaniny, z których szyte są męskie koszule.
      Mam to szczęście (nieszczęście - gdy muszę prasować;), że mąż codziennie do pracy chodzi w koszulach i od czasu do czasu jakaś się zużywa. Wtedy zacieram ręce i ciach, ciach... Krawcową nie jestem, więc nawet jak projekt nie wypali - trudno - to tylko stara koszula:)).
   W dzisiejszej odsłonie szydełkowy koszyczek ze sznurka wędliniarskiego i fragment rękawa z koszuli. Druty na zdjęciu ( pochodzą z pierwszego numeru "Robótki na drutach" ) to tylko element kompozycji.
    Jak wam się podoba to zestawienie?   Zapraszam również do obejrzenia poprzedniego koszyczka ze sznurka wędliniarskiego TU ZOBACZ.





22 komentarze:

  1. Utwierdziłaś mnie w tym ,że muszę taki sznurek nabyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć sznurek nie jest tak przyjemny w dzierganiu jak włóczka - ja go uwielbiam. I polecam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio trafiłam na sznurek bawełniany z Nici Polskie (fb), wygląda zachęcająco, chociaż jeszcze nie próbowałam. Z tego co jest napisane, to ma grubość ok. 4mm

      Usuń
    2. To już inny sznurek, ja też nie próbowałam z takiego grubszego bawełnianego. Wszystko przed nami:). Pozdrawiam

      Usuń
  3. Superaśny! Pomysł z koszulą - strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny koszyk, a ta kratka tylko dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wykorzystanie koszuli i sznurka, kto by pomyślał, że mogą z takich prostych rzeczy wyjść cudowności :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentuje to zestawienie kolorów (kremu i czerwieni), kratki i szydełkowego splotu - suuuuper

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyki ze sznurka są super! Twój jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyki ze sznurka są super! Twój jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysł , może i ja spróbuję bo wygląda super ( no i znajdzie się koszula do pocięcia) .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zrobiłam koszyki ze sznurka wędliniarskiego. Świetnie wychodzą. Są równiutkie i sztywne.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...