sobota, 2 stycznia 2016

Wspomnienia przedświątecznego pierniczenia;)) Bardzo szybkie pierniczki - dla niecierpliwych..i spóźnialskich.

        Choć od Świąt Bożego Narodzenia minął zaledwie tydzień - po naszych domowych pierniczkach zostało tylko wspomnienie. A pieczone były dzień przed wigilią:). Obiecałam dzieciom domowe "pierniczenie" i słowa dotrzymałam. Nikt zębów nie połamał, w domu cudnie pachniało, no i dzieciaki miały dobrą zabawę. Co prawda, udało mi się uchwycić podczas pracy jedną Panią cukiernik, ale cała trójka miała swój udział.
Jeśli chodzi o przepis na  pierniczki - skorzystałam (po raz kolejny zresztą) ze strony Moje wypieki a dokładnie z przepisu "SZYBKIE" PIERNICZKI 
Foremki zakupiłam dwa lata temu w IKEA.









4 komentarze:

  1. Dzieci miały zabawę, ale i udział w konsumowaniu, skoro tak szybko zniknęły.
    Pozdrawiam Aniu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pierniczki znikały tuż po udekorowaniu:)

      Usuń
  2. Ja też muszę upiec pierniczki. Przed świętami poszłam na łatwiznę i upiekłam ciasto dyniowe, które przypominało piernik bo dodałam do niego dużo przypraw korzennych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja piekłam przed świętami i to dwa razy bo pierwsze "zeżarła" puszka w której były schowane :(. Drugie na szczęście przeżyły i nawet jeszcze kilka zostało ;). Polecam przepis - katarzynki ze strony Moje wypieki. A o tych szybkich opowiadała mi kuzynka, tez bardzo sobie chwaliła.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...