sobota, 9 stycznia 2016

Szydełkowy miś z serduchem na WOŚP - zapraszam do licytacji!

                Tego misia prezentowałam Wam jakiś czas temu, a dokładnie na początku grudnia. Do tej pory  leżał schowany w pudełku i czekał tam na swoje "5 minut".
                Kilka dni temu wpadł mi do głowy pomysł, żeby wystawić misia na aukcję charytatywną na Allegro  - na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dostał więc misiek czerwone serducho na klatę i prezentuje swoje wdzięki na aukcji - ZOBACZ AUKCJĘ.
                Mam nadzieję, że tym razem w ten sposób uda mi się wesprzeć WOŚP.
Cena wywoławcza 1 zł - koszt przesyłki biorę na siebie, więc zachęcam Was i zapraszam do licytacji.

              Gdy Orkiestra zaczynała grać  - byłam nastolatką - trochę zbuntowaną, ale nie tak bardzo;))... Ganiałam w glanach na koncerty WOŚP, potem sama trochę grałam..., a potem przyszło dorosłe życie, pierwszy poród i styczność z orkiestrowym sprzętem w szpitalu... Dla mnie Orkiestra to ważny kawałek życia - niech gra jak najdłużej!






1 komentarz:

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...