piątek, 8 stycznia 2016

Szydełko i sznurek wędliniarski - mój pierwszy koszyczek...

....Pierwszy  i na pewno nie ostatni. Siostra Ela zainspirowała mnie ( koszyczki Eli) i zaopatrzyła w 4 szpulki - a do wykonania tego koszyczka użyłam jednej. Poza tym koszyczek cieszy się dużym powodzeniem - szczególnie u żeńskiej części rodzinki:). Każda z nas ma swój pomysł na jego zagospodarowanie - nie pozostaje mi nic innego jak dorobić jeszcze dwa...:) 


       
Teraz kilka słów o cenie sznurka. Siostra kupiła go za 3 zł/szt. Ja widziałam identyczny za 9, a nawet za 12 zł, warto więc poszukać, popytać tu  i tam.. Jak wspomniałam wcześniej - do zrobienia tego koszyczka użyłam jednej szpulki i szydełka nr 3.5. Dno ma średnicę 14 cm - 10 okrążeń półsłupkami. W górę 14 rzędów.





Tu koszyczek w świetle dziennym, w nieco innej scenerii...



W planach miałam obszycie wnętrza jakąś ciekawą tkaniną, ale ostatecznie zdecydowałam się na podwinięcie górnej krawędzi, przez co koszyczek zyskał sztywność, bardzo fajnie się "kształtuje".  Na dowód tego poniższe zdjęcie - nic tam w środku nie ukryłam:))



12 komentarzy:

  1. świetny, nie dziwię się, że jest zapotrzebowanie rodzinne na więcej :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wyrywałyśmy sobie go wczoraj. Każda niewiasta miała swoją wizję:))...

      Usuń
  2. Świetnie wygląda, jeszcze nic nie robiłam ze sznurka wędliniarskiego, ale teraz muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ludziom, którzy potrafią stworzyć takie cuda za pomocą szydełka. Ja niestety nie potrafię, choć to moje marzenie. Jestem u Ciebie pierwszy raz i na pewno zagoszczę na dłużej. Pozdrawiam cieplutko w ten zimowy poranek i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cieplutko w ten zimowy wieczór:) Dziękuję za miłe słowa, miło mi bardzo. Przed chwilą zerknęłam do Twojego zakątka, również jest co podziwiać, uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam Kasiu.

      Usuń
  4. Cudny, podoba mi się . Idę od razu sprawdzić ceny sznurka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER :-) jak myślisz,czy z takiego sznurka można stworzyć dywanik?byłaby to SUPER alternatywa dla sznurka bawelnianego 5mm.różnica w cenie powalajaca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam doświadczeń z bawełnianym sznurkiem. Myślę, że dywanik byłby fajny, choć dzierganie większych form może być nieco uciążliwe. Paluchy trochę bolą:)

      Usuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...