poniedziałek, 11 stycznia 2016

Moja pierwsza szydełkowa lala - ruda Ala.

Witam serdecznie, dziś chcę przedstawić moją pierwszą szydełkową lalę Alicję. Nieskromnie powiem - cieszę się z efektów mojej pracy - stąd nieco większa ilość zdjęć:).


    Dzierganie lali Ali rozpoczęłam jeszcze przed świętami. Właściwie była gotowa w połowie grudnia, ale nie miała włosów. Dziś postanowiłam "dokończyć dzieła" i uzupełniłam czuprynkę. W planach miałam nieco krótsze włosy, jednak córeczki pozwoliły mi tylko podciąć końcówki (wiadomo, żeby się nie rozdwajały:))..

Sukieneczkę pożyczyłyśmy od Barbie, ale mam nadzieję, że uda mi się coś uszyć specjalnie dla lali.  A tu Ala w bieliźnie osobistej...




 Z tego co udało mi się podsłuchać - Ala zapoznała się już z misiową społecznością. Została bardzo serdecznie przyjęta i jutro po raz pierwszy pójdzie do misiowego przedszkola (od kilku dni ulubiona zabawa dziewczynek).


 Muszę przyznać, że miałam niezłą zabawę przy robieniu zdjęć...przez chwilę czułam się jak mała dziewczynka.



A tu link do aukcji WOSP - do wylicytowania misiek ZOBACZ TU

11 komentarzy:

  1. Śliczna laleczka. Bardzo podoba mi się to zdjęcie, na którym zdjęła buciki i odpoczywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj tak, sesja zdjęciowa to ciężka praca, odpocząć trzeba;))

      Usuń
  2. Świetna laleczka i zdjęcia bardzo udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Es preciosa y el vestido vaquero me encanta

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest ;). Mam słabość do rudych włosów bo kiedyś sama takie miałam :), ale te warkocze, berecik, buciki ... Pozuje jak zawodowa modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może ją zgłoszę do kolejnej edycji top model;)

      Usuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...