czwartek, 8 października 2015

Błękitny zestaw - crochet teddy bear i jesienna czapa

                Dziś zakończyłam dzierganie błękitnego zestawu miś + czapka. Do jego wykonania użyłam włóczki HIMALAYA MERCAN i szydełka 3,5. Bardzo mięciutka i milutka włóczka, natomiast w dzierganiu nieco wymagająca. Trochę mi się rozwarstwiała... nie wiem jak to określić. Mimo niedogodności po wydzierganiu misia przyszła ochota na jeszcze, a że aura przypomina o zbliżającej się zimie - postanowiłam resztę motka wykorzystać na lekko ażurową czapkę. Najprostszą z możliwych. Żeby jednak czapka nie wyglądała jak czepek kąpielowy, doszyłam szarego, dresowego, kwiatucha. Pierwszy - balkonowy test przeszła pomyślnie:)..






1 komentarz:

  1. Jak dla dzieciaków to oczywiście takie czapki są świetne i moje maluchy również takie lubią nosić. Ja bardzo chwalę sobie za to eleganckie nakrycia głowy z https://www.sterkowski.pl/ i jestem zdania, że warto jest je mieć ponieważ pasują do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...