środa, 1 czerwca 2016

Króliczek dla Benia

            Choć po głowie ciągle mi chodzą butki, buciki, baletki, balerinki, mokasyny, trampki, sandałki....postanowiłam zrobić sobie krótką przerwę i w ramach tej przerwy powstał mięciutki króliczek dla przesympatycznego kilkuletniego Benia. Tym razem dodatki z użyciem chłopięcej kratki.
            Królik powstał z Dolphin Baby podobnie jak królisia z serduszkiem lub  szaraczek, lub pastelowy.
Ma 31 cm wzrostu, przyjemne ciałko, gotowe na przytulasy.
         Ponieważ pastelowy króliczek mojej córci nieco się przybrudził - zrobiłam mały test - ciekawa byłam czy maskotki z DB dobrze znoszą kąpiele w pralce. Do tego celu użyłam nieudanej (w mojej ocenie) maskotki. Po wyjęciu z pralki okazało się, że maskotka nic, a nic nie straciła na wyglądzie. Śmiało można prać.
        No a teraz przedstawiam Króliczka dla Benia:







Ciekawa jestem jak Wam się podoba ..?

7 komentarzy:

  1. Fajny Króliś! Moim skromnym zdaniem Dolphin Baby jest najlepsza na maskotki, szczególnie dla małych dzieci, są takie mięciutkie i przytulaśne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć nie od razu przekonałam się do tej włóczki. Pierwsze podejście nie było udane:)

      Usuń
  2. Nie znam tej włóczki, niestety, ale skoro maskotka z niej zrobiona przetrwała pranie w pralce, to warto ją mieć i z niej robić. Królik świetny z tymi dodatkami w kratkę. Jejku, ja jak małe dziecko zachwycam się takimi zabawkami, a i lalki w moim posiadaniu też są i o ciuszki się proszą nowe.
    Pozdrowionka Aniu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bałam się tego prania, bo ukochany króliczek córci wymagał odświeżenia - teraz już wiem, że nic mu nie grozi:)

      Usuń
  3. Króliczek jest przekroczy.Sliczne dobrane kolory.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...