środa, 15 czerwca 2016

O! Mam roczek! ..blogowy

        O mały włos bym go nie przespała. Tak, to już rok. Pierwszy rok istnienia bloga. Przydałoby się jakieś podsumowanie, a przede wszystkim jakiś bonus dla odwiedzających..., a ja dalej w lalkowym świecie. Muszę się zmobilizować i coś przygotować. Oczywiście dam znać:).
        Póki co kilka fotek  - kolekcja torebek dla Sary  (WeGirls) . Druga lala - Pati  - musi poczekać na swoje 5 min. Jedną z torebek co prawda prezentowałam w ostatnim poście, ale dziś już będzie na modelce. Aha, spodnie jeans to też mój projekt, trochę nogawki wyszły za szerokie, ale co tam, może moda się zmieni...;)







7 komentarzy:

  1. Wow, świetne. To mówisz Aniu, że to już roczek, będziemy świętować razem z Tobą. Szykuj rozdawajkę , będzie wesoło. Zachwycam się Twoimi wyrobami, ale to wiesz, ciekawe co nam zaproponujesz.
    Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - coś muszę stworzyć, w miarę uniwersalnego:)..

      Usuń
  2. Jak te lale mają z Tobą dobrze :D. Gratuluję roczku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik :) Gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ależ ten blogowy czas szybko leci:)

      Usuń
  4. Przynajmniej 100 twórczych lat, a nawet więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...