środa, 8 czerwca 2016

Łóżeczko dla lalek Ikea - po metamorfozie.

               Odkąd moje córeczki zostały szczęśliwymi posiadaczkami lalek WeGirls muszę przyznać, że i ja świetnie się bawię. Szczerze powiedziawszy taki powrót do dzieciństwa dobrze mi robi. No i mam z dziewczynami taki mocny wspólny temat. Przeglądamy ciuchy, wymyślamy buty, tworzymy ciekawe fryzury, a gdy zbliża się wieczór - lale wskakują w piżamki i do swoich łóżeczek..  z Ikea.
               Łóżeczka co jakiś czas zmieniały swoich właścicieli, myślę jednak, że Pati i Sara (takie imiona mają lale) zagoszczą w nich na dłuuużej. Ponieważ znudził się trochę ich pierwotny wygląd, postanowiłam dodać im więcej dziewczęcego stylu. Zostały pomalowane jedną warstwą białej matowej farby, dzięki temu widać delikatne prześwity drewna. Pościel - mięciutka, wygodna, puszysta poducha - zachęcają do odpoczynku...

Tak odpoczywa Sara:):








Łóżeczko przed:

Łóżeczko po:



Ciekawa jestem co sądzicie o tej zmianie? 

5 komentarzy:

  1. Rewelacja !!! Wiesz jak ja lubię tego typu metamorfozy he he . Wygląda na prawdę bardziej dziewczęco i tak delikatnie !!! 6+ jak dla mnie . Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, wiem, dlatego często bywam u Ciebie:) - Dziękuję za tą opinię, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak. Łóżeczko wiele zyskało dzięki takiej metamorfozie.)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...