wtorek, 24 maja 2016

Baleriny dla Niny:) WeGirls nr 2

              Nina to urocza WeGirls - lala mojej siostrzenicy Ani. W ramach małego upominku powstały  szydełkowe balerinki z drewnianymi guziczkami - motylkami. Nina zadowolona - od razu wskoczyła w nowe butki. Pati i Sara - bo tak mają na imię lale moich córeczek - otrzymały od Niny urocze miętowe bluzeczki na lato - wkrótce je zaprezentuję:)..
 Często na Fb pytacie mnie o schemat. Buciki robiłam wg własnego wzoru - a właściwie bez wzoru, ale postaram się w najbliższym czasie w miarę rzetelnie przygotować schemacik. Butki będą pasowały na stópkę 7cm. A tymczasem baleriny Niny:





5 komentarzy:

  1. Nina polubi na pewno te baleriny. Takie "prawdziwe" buciki to radość dla Niny i jej "mamy" Ani. Ania będzie o nich pamiętać nawet wtedy gdy dorośnie cudne wspomnienia radosnego dzieciństwa=)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, uwielbiam patrzeć jak kuzyneczki bawią się lalami:). No a buciki to słabość chyba wszystkich kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wspaniałe balerinki tworzysz dla lal i nie tylko. Takie cudeńka to tylko u Ciebie można pooglądać i podziwiać. W szydełku i włóczce drzemie moc a pomysłowa głowa potrafi wyczarować coś fajnego, czego w sklepie nie kupisz. Bardzo mi się podobają takie dziergadełka.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, bardzo mi miło. I w 100% zgadzam się że szydełko , włóczka - mają jakąś moc:). A głowa bardzo lubi z nimi współpracować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...