czwartek, 5 maja 2016

Szydełkowe balerinki - groszki, kropki...

                   Uwielbiam grochy, groszki, kropki, pod każdą postacią. Na tkaninach, na naczyniach, na ścianach... Nie mogłam się powstrzymać - motyw musiał się pojawić w szydełkowych butkach. Postanowiłam więc do szydełkowych balerinek wszyć groszkowe wkładeczki. Wcześniej przyprasowałam do kawałka bawełnianej tkaniny flizelinę, żeby się nie strzępiła. Po przyszyciu wkładek stwierdziłam, że i na zewnątrz fajnie by wyglądały, ale ostatecznie pozostałam wierna pomysłowi wszycia ich do wewnątrz.
                    Hmm, a teraz czas zakasać rękawy i powalczyć o męskie obuwie:)..









I jak Wam się podoba wersja groszkowo-kropkowa balerinek? Pozdrawiam.

6 komentarzy:

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...