czwartek, 2 lipca 2015

Sezon na pierogi z jagodami otwarty... oczywiście handmade:)

  Dziś z nieco innej beczki. Zostałam obdarowana półlitrowym kubkiem, pełnym świeżutkich jagód. Postanowiłam więc odłożyć szydełko i zabrać się za pierogi.., a że pogoda sprzyja - będzie to jedno z najczęstszych dań w najbliższym czasie. Od kiedy mam wypróbowany przepis na pierogowe ciasto - lubię się bawić w lepienie pierożków wszelakich - a i dzieciaki mają niezłą zabawę (z ciastem :).


Przepis na moje zawsze udane ciasto pierogowe:

3 szkl. mąki
1 szkl. ciepłej (nie gorącej!)  wody

I to tyle. Próbowałam wersję z jajami, klarowanym masłem i różnie bywało...


       
                 Do jagodowych pierożków idealnie pasuje kwaśna śmietana i solidna porcja cukru. Mniam..:)..
                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...