poniedziałek, 14 grudnia 2015

Weekend na wsi - noworoczne postanowienia;)...

            Ostatni weekend spędziłam z rodzinką na wsi. Tęsknota za tym miejscem przywiała nas mimo niezbyt sprzyjającej pogody. Podczas tego pobytu naszły mnie różne refleksje, powiedzmy - takie podsumowanie kończącego się roku i noworoczne postanowienia:).
            Jakiś czas temu prezentowałam Wam fragmenty mojej wiejskiej kuchni. Dużo się w niej zmieniło w tym roku. Jest czysto, miło, przytulnie...
            Jednak cały czas po głowie chodzi mi renowacja mojej drugiej wiejskiej - tzw. letniej kuchni. Tu czeka nas mnóstwo pracy... Hmm, piszę "nas", bo sama chyba nie dam rady wiele zdziałać;)...Marzy mi się drewniana podłoga, odnowa pieca chlebowego, bielenie ścian, renowacja kredensu i sprzętu ocalałego w gospodarstwie. Trochę przeraża mnie ogrom prac, ale mam nadzieję, że w nadchodzącym roku uda się coś zrobić.. a przynajmniej "ogarnąć" piec i upiec w nim jak nie chlebek to chociaż pizzę:). Na razie smażyliśmy sobie kiełbaski na patykach. Zapraszam do mojego małego nieba na ziemi...

           





A za domem wiosna na całego, stokrotki kwitną, krety ryją, ptaki śpiewają...

8 komentarzy:

  1. Fiołki kwitną w grudniu.I jak tu opowiedzieć dziecku baśń o 12 miesiącach? Dlaczego ta biedula musiała iść do lasu zamiast do ogródka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiołki kwitną w grudniu.I jak tu opowiedzieć dziecku baśń o 12 miesiącach? Dlaczego ta biedula musiała iść do lasu zamiast do ogródka?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kwitną stokrotki i goździki, na krzakach nowe liście, faktycznie iście wiosennie. Fajna kuchnia, moi dziadkowie mieli taki sam kredens. Zawsze Babcia chowała na najwyższej półce słoik z kostkami rosołowymi żebym nie podjadała, ale na moje szczęście nigdy do niskich nie należałam i tak je znajdowałam ;). Ach wspomnienia ... T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pomyślę, jaki to "pomiestny" mebel to i w mieście mogłabym taki mieć:)

      Usuń
  4. Zazdroszczę takiej pięknej kuchni i trzymam kciuki za remont letniej :) Mam nadzieję, że będzie jakaś relacja z tej metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, chętnie się pochwalę, jak uda się coś odnowić:)

      Usuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...