poniedziałek, 21 grudnia 2015

Śniegu nie będzie - będą śnieżynki... na szydełku :)

            Po serii serduszek przyszła wena na gwiazdki - śnieżynki. Prognozy pogody nie pozostawiają cienia wątpliwości - śniegu na święta nie będzie i już. W związku z tym trzeba się o nastrój postarać inaczej.., np. wyszydełkować sobie śnieżynki:)). Tym razem użyłam kordonka i szydełka 1,5 żeby nadać moim gwiazdeczkom lekkości. Żeby nadać im odpowiedni kształt i usztywnić - wymoczyłam  je w cukrowej kąpieli. Zrobiłam też z włóczki, ale te kordonkowe bardziej przypadły mi do gustu. I tak choinka dostała nowe ozdoby.
         


Chciałam zaprezentować choinkę w całej okazałości, ale zdjęcie niestety nie oddaje jej prawdziwego uroku. Uwierzcie mi na słowo - szczególnie wieczorem wygląda bajecznie:)...


A tu okno w pokoju dziewczynek, bardzo chciały mieć jakieś świąteczno -zimowe akcenty. Na choinkę - nawet małą - nie ma miejsca..stąd okienna dekoracja. Do jej wykonania potrzebne są: taśma klejąca, sztuczny śnieg i nieco cierpliwości - pośpiech nie jest tu wskazany;).






Zapraszam do mojej nowej społeczności S jak Szydełko:)
         
     

12 komentarzy:

  1. To choinkę masz już cudnie ubraną na biało. Gwiazdeczki dopełniają całości z serduszkami i bombkami. Zima na okiennej szybie, fajny pomysł.
    Wesołych Świąt Aneczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i życzenia. Wesołych Świąt:)

      Usuń
  2. Śliczna choinka :) i gwiazdeczki oczywiście też !

    OdpowiedzUsuń
  3. To co wyczarowałaś na oknie jest po prostu zachwycające!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje córeczki są baaardzo zadowolone. Dodatkową atrakcję stanowią cienie domków na ścianie jak zgasimy światło. Robi się tak bajkowo...:)Zasłonek nie będzie:)

      Usuń
  4. Zapraszam na nowe linkowe party, nic się nie zmieniło tylko ja czasowo się nie wyrabiam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna okienna dekoracja!
    Wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wesołych Świąt i dużo pięknych postów w 2016:)

      Usuń
  6. Śliczne gwiazdki, urocza choinka a pomysł z odobą okna rewelacyjny. Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...