sobota, 5 grudnia 2015

Szydełkowy miś - na odreagowanie ...;)

       
              Tak. Musiałam odreagować wszystkie przedmikołajowe wizyty w sklepach z zabawkami... ostatni tydzień dał mi popalić - delikatnie mówiąc. Ileż badziewia się naoglądałam przez te kilka dni.., a od cen robiło mi się niedobrze - i to wszystko w dźwiękach "przemiksowanych" kolęd. Na szczęście misja zakończona - choć oczywiście nie tak jak bym sobie tego życzyła.

           W ramach odreagowania postał brązowy misio, którego chciałaby dziś Wam zaprezentować - zapraszam do oglądania i komentowania :




10 komentarzy:

  1. Super misiek ;). To jest prawdziwa zabawka, a nie te "cuda" jakie można oglądać w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że do przyszłych świąt rozkocham moje dzieci w rękodziele:)

      Usuń
  2. bardzo fajny -prawdziwy przytulaśny

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Taki prawdziwy z mojego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te rzeczy tworzysz ,Misie można za przytulać :) pełen podziw !!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...