piątek, 18 grudnia 2015

Szydełkowe serduszko na choinkę.

             W ostatnich dniach zajęłam się masową produkcją szydełkowych serduszek na choinkę. Szukając w sieci informacji jak zrobić serduszko na szydełku, znalazłam filmik na Youtube  https://www.youtube.com/watch?v=5YBwRMHpGyw .
                 Właśnie ten wzór spodobał mi się najbardziej. Łatwe w wykonaniu i wg mnie niezwykle efektowne serducha zagościły w moim domu tu i tam ...nie tylko na choince. Te białe wykonałam z włóczki yarn art jeans i szydełkiem nr 3. Bardzo się cieszę z tej mojej kolekcji i z tej radości ganiam po całym domu z serduszkami  i aparatem:)


. Chciałam, żeby w tym roku nasza choinka miała na sobie coś szydełkowego i ma. Co prawda - zarywam noce, bo w ciągu dnia czasu mało. A to sprzątanie, a to roraty, itp. ..
               Marzą mi się jeszcze szyte serducha i gwiazdki z tkaniny lub filcu. Może zdążę... och,  przydały by się i piernikowe ozdoby. Tu nie ma innej możliwości jak zakasać rękawy i do kuchni, bo co to za święta bez zapachu piernika:).









21 komentarzy:

  1. Piękne serduszka. Wyglądają bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście nastrojowo mam w domku:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że też mi się podobają:)

      Usuń
  3. no i było tu zaglądać? ;) teraz biegnę po szydełko bo tez chce takie serducha ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, serducha wciągają...to jest jak wirus, jak dopadnie to trzy dni z głowy:))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już ubrałam choinkę - fajnie wyglądają.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, po głowie "chodzą" mi jeszcze gwiazdki:)..

      Usuń
  6. Super te serduszka się prezentują.
    Moja rada odnośnie przekierowania na filmik: pisząc posta, dodawaj przez ikonkę LINK, znajdującą się przed dodawaniem fotek w górnej części strony Układu. Jest nam wtedy prościej dostać się na to co polecasz, to nie jest trudne, popróbuj.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie zastanawiałam się jak to zrobić.. Kurczę, mam duże braki jeśli chodzi o techniczną stronę - jeszcze raz wielkie dzięki.

      Usuń
    2. Brawo, udało się. O innych technicznych sprawach postaram się Ci napisać niedługo na maila, bo troszkę jeszcze by się przydało dołożyć, ale to w wolnej chwili.)

      Usuń
  7. Urocze serduszka ,będą ładną ozdobą na choince :)
    A i kolor odważny,przez co serduszka prezentują się wyraziście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze serduszka, będą świetną i niestandardową ozdobą świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jakie śliczne! Przydadzą się także na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani się nie obejrzymy...czas tak szybko biegnie - szczególnie przy blogowaniu:)

      Usuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...