poniedziałek, 15 czerwca 2015

Babcine klimaty ...

Tym razem babcina szydełkowa poduszka, lubię mieszać nowoczesność z tradycją. Stąd ta limonkowa poducha z tyłu. Wzór na szydełkowy patchwork znalazłam w ostatnim wydaniu Mollie. Jest to projekt na stylową kapę - taką 180 na 140 cm. Trzeba wykonać 60 motywów w 3 odcieniach. Jak dla mnie - póki co zbyt ambitne. Wolę coś mniejszego.







Poszewkę na poduszkę uszyłam z materiału w kolorze ecru. Wydaje mi się, że na czystej bieli szydełkowy patchwork też by wyglądał fajnie. Tymczasem kończę drugi zestaw motywów - kolejna poszewka na szydełku w drodze...:)


3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie to wygląda ;). Właśnie szukam pomysłu na poduszki, ten jest świetny. Pewnie zrobię coś w tym stylu ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooO! przypomniałaś mi,że dla teściowej mam taką zrobić, zupełnie zapomniałam. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiłowana w robótkach ręcznych ze szczególnąpasją w robótkach szydełkowych- stwierdzam ,że podusia jest ekstra! Piękna !
    Aleksandra Strzelecka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...