czwartek, 19 listopada 2015

Szydełkowy miś do kochania :)

         Ostatnie moje szydełkowe "dziecko" to miś z czerwonym filcowym serduszkiem. Bardzo lubię to połączenie. Włóczka plus filc. Misiulek ma ok. 20 cm wzrostu, jest miły, uprzejmy, bez nałogów:), marzy o wielkiej przyjaźni - o nowym domu, pełnym serdeczności:)- jeśli ktoś chciałby go przygarnąć - zapraszam do kontaktu.
        Niedawno dostałam sygnał, że nie można wysłać do mnie wiadomości, że są problemy z komentarzami. Sprawdziłam i rzeczywiście - podałam błędny adres, natomiast co do komentarzy - wymagane było konto na google+. Zedytowałam tą opcję i w tej chwili wszyscy mogą komentować moje szydełkowe poczynania, na co- nie ukrywam -bardzo liczę:)...





9 komentarzy:

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...