poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Mój pierwszy szydełkowy miś... może mysz... :)

                       Już od jakiegoś chodziło mi po głowie zrobienie misia na szydełku. Bardzo lubię  misiaki, lale  - ogólnie mówiąc wszelkie zabawki wykonane ręcznie. Dziergane, szyte - nie ma znaczenia - byle by nie był to tandetny plastikowy wyrób made in china. Bardzo cieszy mnie, że mój pierwszy  - no nie ma co ukrywać  - mało udany szydełkowy misio poruszył serduszka moich córeczek Już dziergam drugiego, mam nadzieję bardziej zgrabnego misia. Podczas wykonania misia pomocna była Mollie z  sierpnia ubiegłego roku.
                       Trochę mi ten misio przypomina myszkę, brakuje tylko wąsików.  Muszę jeszcze pomyśleć o odpowiednich miśkowych porteczkach.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...