piątek, 25 listopada 2016

Szydełkowa czapka z Himalaya EVERYDAY BIG

        No cóż, zdaje się, że po tych kilku ciepłych dniach nastanie szara rzeczywistość. Taki mamy klimat;).
Trzeba się z tym pogodzić i odpowiednio przygotować. W ramach przygotowań do zimy wydziergałam sobie czapę - mam nadzieję, że ciepłą.
        Robiąc zakupy w pasmanterii zauważyłam na półce z włóczkami motek w intensywnie czerwonym kolorze. Była to Himalaya EVERYDAY BIG - 100% akryl. Włóczka bardzo przyjemna w dotyku (po zrobieniu testu na szyi:)), gruba, podobno się nie mechaci - tak przynajmniej zapewnia producent. Ponieważ ostatnio mam bzika na punkcie czerwonego koloru - nie mogłam przejść obojętnie - do domu wróciłam z włóczką.
       Czapkę wykonałam półsłupkami nawijanymi. Dzierganie zajęło mi godzinę z minutami. Po skończeniu robótki doszłam do wniosku, że bardziej podoba mi się lewa strona i tak też zamierzam ją nosić:





Na mojej nowej maszynie do szycia  (którą kiedyś zamierzam się pochwalić;) , zrobiłam  meteczkę - brakowało mi w czapie czegoś dyskretnego...

10 komentarzy:

  1. Kolor jest kapitalny - od razu robi się cieplej od samego patrzenia na nią :) metka bardzo, bardzo mi się podoba - czy mogę poznać sekret jej wykonania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metka powstała z kawałka filcu, na którym wyhaftowałam napis, a właściwie maszyna Łucznik wyhaftowała:)

      Usuń
    2. kapitalnie wyszło :) tylko pozazdrościć umiejętności :)

      Usuń
  2. Świetna czapka, a kolor faktycznie rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tyle tej szarości dookoła, że nie mogłam się powstrzymać;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna czapka :). Kolor jest taki soczysty, rozpogodzi zimowe dni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, u nas tak buro i ponuro - przyda się trochę kontrastu:)

      Usuń
  4. Ależ barwa! Świetna czapka! Gratuluję wprawnej ręki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już myślę o kominie, albo szaliku do kompletu:)

      Usuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...