środa, 20 kwietnia 2016

Szydełkowe stokrotki i narodowy strój szwedzki.

          Dziś nieco mniej pastelowo, choć w dalszym ciągu szydełkowo-szyciowo:).  Wszystko zaczęło się od tego, że w szkole moich dzieciaków będzie dzień europejski. Klasa starszej córci wylosowała Szwecję, natomiast młodsza córa będzie prezentować Grecję. Poza zebraniem wszelkich informacji na temat poszczególnych krajów, dzieciaczki tego dnia ubierają się w barwy narodowe poszczególnych krajów.
          Na strój nawiązujący do Grecji nie mam na razie pomysłu, ale kiedy znalazłam w sieci narodowy strój szwedzki - nie mogłam się powstrzymać - postanowiłam uszyć "coś" podobnego, a oto efekt:





Kwiatowym motywem w tym stroju są stokrotki, oczywiście pięknie haftowane, co przerasta moje możliwości. Postanowiłam więc wykorzystać szydełkowe umiejętności;) i z pomocą filmiku z Yt TU wydziergałam kilka sztuk



Ależ te dzieciaczki szybko rosną, musimy kupić większą bluzkę:))...


A teraz mała prośba dot. problemów technicznych  bloga. Od jakiegoś czasu nie sumują mi się +1. Dostaję dużo plusików na szydełkowych społecznościach  i dotychczas sumę widziałam w zakładce posty. Nie wiem, czy coś niechcący zmieniłam, czy coś samo się przestawiło... Jak macie jakieś doświadczenia w tej kwestii, proszę o pomoc. Dziękuję z góry  i pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Piękny strój uszyłaś. Szydełkowe kwiatki pięknie się prezentują :)
    Na plusikach niestety zupełnie się nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogę kupić szwedzki strój u Pani

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...