piątek, 8 kwietnia 2016

Polarkowo - bawełniana pościel dla króliczka.

W ostatnim czasie mam nieodpartą ochotę na szycie... Tak w przerwach między szydełkiem, a zajęciami życia codziennego ;)...
Króliczkiem się już chwaliłam TU, a dziś chciałabym zaprezentować króliczkową pościel. Mięciutka podusia i pikowana kołderka - to taki szyciowy miniprojekcik:). 
Pozostałe króliczki patrzą z zazdrością na ten groszkowy komplet i już złożyły stosowne zamówienia.



Co prawda - nocą śpią przytulone do swoich właścicielek, ale na poobiednią drzemkę przenoszą się do Ikeowskich łóżeczek.

Kołderka dwustronna - przyda się też jako kocyk piknikowy. Póki co- relaks przed zabawą:)




Tak wygląda cały groszkowy zestaw. O poduszce sówce pisałam TU


I jak Wam się podoba? Pozdrawiam cieplutko. A

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę króliczkowi takiej pięknej pościeli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc -ja też;))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też !!! Ma chłopak szczęście :). Ale z drugiej strony, taki fajny królik nie może spać pod byle czym :).

    OdpowiedzUsuń
  4. To właściwie królisia, stąd odrobina różu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej pościeli pozazdrościłby niejedna właścicielka cudownych królisi, a może już zazdroszczą. Świetna ta pościel.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zazdroszczą, tylko zapasy tkanin się kończą:)

      Usuń
  6. To moje marzenie i ulubiony motyw! Maskotka i pościel dla niej... zawsze mnie ten zestaw rozczula :) Piękny królik, i jeszcze ta chusteczka na szyję :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, czyli jest nas więcej:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...