środa, 13 kwietnia 2016

Jak uszyć czapkę z minky i niedrogiej dzianinki?

         Tym razem znowu o szyciu. Wena krawiecka trwa:). I mimo, że na zewnątrz coraz cieplej - u mnie czapkowy sezon w pełni. Choć obserwując prognozę pogody na najbliższe dni - będzie to szycie do tzw. szuflady. Ale co tam, kwiecień - plecień...
         Do mojej ostatniej kolekcji czapek użyłam ogromnej, bardzo miłej w dotyku bawełnianej
koszulki , w  fajnym odcieniu szarości ( koszulka kupiona co prawda w SH - ale nowa - no i za 1zł!:). Wewnątrz oczywiście minky. Aplikacja darmowa - kawałek cienkiego, podklejonego flizeliną jeansu, pozyskanego z nielubianych spodni.

       
Początkowo przygotowałam sobie wykroje - podobnie jak przy szyciu poduszki sówki  TU do tego celu wykorzystałam stary obrus - fajnie się po nim rysuje, nie zwija się, łatwo go przypiąć szpilkami do materiału.


       





Dużą pomocą w uszyciu czapek był dla mnie filmik z Youtube TU . Polecam. A efekt końcowy - taki oto:



I pozazdrościłam dziewczynom tych czapek, dlatego powstała trzecia - powiedzmy - damska;) 


Czapeczki, ciepłe, milutkie, ale zdaje się - dzisiaj nie poparadujemy (+18 st.)...

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna czapunia, gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o czapki dla dzieci to jak najbardziej takie się sprawdzają bardzo dobrze. Jednak dla osoby dorosłej musi być czapka elegancka takie jak mają w https://www.sterkowski.pl/ gdyż wtedy cały nasz wygląd zyskuje nowe oblicze. Moim zdaniem czapki i kapelusze są doskonałą formą zmiany wizerunku na bardziej elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie takie czapki są bardzo fajne i moje dzieciaki również takie noszą cały czas. Za to ja preferuję bardzo różnego rodzaju kapelusze. Na ten moment najładniejsze jak dla mnie mają w https://hatfactory.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej co jakiś czas zamawiam sobie po jednym nakryciu głowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ja się szyciu nie znam, ale u mnie cała rodzina ze mną na czele uwielbia nosić różne nakrycia głowy. Bardzo fajnie napisano również na stronie http://kobiecosc.pl/jak-nosic-beret-czy-mozna-go-nosic-na-wiosne/ jak nosić beret i czy wiosną również można go mieć na głowie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...