środa, 17 czerwca 2015

Szydełkowe buciki dla lalek...

        Dziś zajęłam się produkcją obuwia dla laleczek moich córeczek. Zamówienie złożone było kilka tygodni temu, a wena przyszła sobie dzisiaj. Co ja mam z tą moją weną...:) Ta - odpowiedzialna np. za czystość okien nie przychodzi już kilka miesięcy;). A bez weny ani rusz.


























     


        Do wydziergania bucików zainspirowały mnie resztki włóczki z puszkowego ubranka. Rozmiarek niewielki - więc nie potrzebowałam wiele. Żółte balerinki zrobiłam dla lali o imieniu Zuzanka.

























                 Tak prezentują się na właścicielce. Podobno wygodne...


























                 Te, wiązane na sznurówki - dla lalki o imieniu Kubuś. Może kiedyś zrobię mu trampki, widziałam takie szydełkowe - cudne!























   





























                  Które ładniejsze? Zajączek nie może się zdecydować. A co Wy na to?

4 komentarze:

  1. Obydwie pary piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ;). Odnoszę wrażenie, że zajączek też by chciał jakieś fajne buty do kicania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie pary są śliczne, ciężko powiedzieć, które ładniejsze :) Niech zajączek założy po jednym z każdej pary ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie pary są śliczne :) Niby szybko szydełkuje się takie maleństwa, ale tak naprawdę, to przez to, że są takie maleńkie, potrzeba nielada zręcznego szydełka, żeby wyszło ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...