środa, 14 września 2016

Szydełkowe balerinki dla Marysi.

                  Po krótkiej przerwie - wracam. Cieszę się, że mimo mojej nieobecności ktoś czasem tu  zagląda. Mam nadzieję, że uda mi się zachować jakąś regularność w moim blogowaniu.
                 Butki powstały jeszcze w sierpniu i prawie miesiąc temu trafiły do właścicielki. I chyba przypadły do gustu;). Kokardki nawiązują do misia, którego pokazałam TU. Dobór zapięcia, tzn. guziczki, ew. zatrzaski zostawiłam mamie Marysi - mam pełne zaufanie - wiem, że będzie ok. :).
To tyle, zapraszam do oglądania:





 A tu pozwoliłam sobie na sfotografowanie butków na nóżkach właścicielki - w czasie drzemki:)

6 komentarzy:

  1. Kolejne świetne buciki. Na nóżkach śpiącej właścicielki wyglądają równie dobrze, jak i bez nich.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ucieszyłam, jak butki znalazły się na stópkach - wyglądały tak słodko..:) Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  2. Świetne buciki :)
    Zapraszam na rozdanie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...