wtorek, 27 września 2016

Spaghetti cotton - koszyk na Skarby Marysi

           Jeszcze w wakacje postanowiłam, że na prezent z okazji Chrztu Św. Marysi (mojej chrześnicy) przygotuję coś fajnego na szydełku. Miś już był, butki też  - więc zaczęłam robić kocyk....no ale nie zdążyłam. Brakło włóczki, brakło weny, a przede wszystkim czasu. Jednak nie ma tego złego... jak to mówią. Szukając w galerii handlowej fajnych ciuszków wstąpiłam do English Home i moim oczom ukazał się całkiem fajny i milusi kocyk. Dodatkowy plus - nie chiński:). I tak - prezenty kupione, kartka kupiona, serduszko uszyte - pozostała kwestia opakowania. Najlepiej jakiś fajny koszyk. A jak koszyk i czasu niewiele to pod szydełko, przepraszam - szydło -idzie spaghetti cotton. Oto efekty:
         


Wykorzystałam niemal całą szpulę spaghetti - szydełko nr 9 - mogłoby być jeszcze grubsze, ale największą mam dziewiątkę. 




Tu wersja pierwotna, córeczki stwierdziły, że koszyk jest mało "dziewczyński", więc dodałam koronkę - taką jak w serduszku i etykietę, żeby nie było wątpliwości dla kogo ten koszyk;).





To tyle, czekam na Wasze opinie, komentarze i pozdrawiam gorąco!


12 komentarzy:

  1. Doskonały pomysł z tym koszyczkiem i na dodatek taki spersonalizowany. Nikt inny nie będzie z niego korzystał i nie pomyli się z ewentualną jego zawartością. Skarby w koszyczku świetne, posłużą na długo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nie ma wątpliwości do kogo koszyk należy:)

      Usuń
  2. Pomysł z koronką i etykietą był znakomity! Te guziczki też świetnie się wpasowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, guziki trzymają etykietę na swoim miejscu - nie musiałam obszywać dookoła. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajowy ten koszyk , bardzo mi się podoba :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyk jest rewelacyjny! Czy można u Pani zamówić taki?:) Za kilka chwil pojawi się na świecie moja mała kruszynka i chciałabym dla niej taki koszyczek :) Jestem zauroczona Pani pracami:)REWELACJA :) W wolnej chwili zapraszam do oglądnięcia moich prac na facebooku www.facebook.com/bombkastycznie Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz, koszyk dla maleństwa - jak najbardziej. Szczęśliwego rozwiązania:)

      Usuń
  5. Przepiękny taki koszyk! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...