czwartek, 21 stycznia 2016

Sznurek wędliniarski - koszyczki na szklanki;)

         Jakiś czas temu, a dokładnie w lipcu pisałam W szklance, czy filiżance? o mojej sympatii do prostych szklanek  - tych z Krosna.
W dalszym ciągu lubię gorące napoje właśnie w szklankach i myślę, że tu się nic nie zmieni:). Wszystkie dotychczas wydziergane koszyczki służą dzielnie w domu na wsi. Ponieważ większość zimy spędzamy jednak w mieście - i tu przydadzą się koszyczki - precz z plastikiem! Oczywiście w ruch poszła kolejna szpula sznurka wędliniarskiego. Do wykonania trzech uchwytów użyłam tylko jednej szpulki. Zastanawiałam się, czy ozdabiać dodatkowo moje koszyczki, ale doszłam do wniosku, że właśnie takie naturalne podobają mi się najbardziej. W planach mam zrobienie całego kompletu. Muszę przyznać, że sznurek w tej odsłonie sprawdza się doskonale. Odpowiednia sztywność  i solidne, gęste sploty idealnie chronią ręce przed poparzeniem, a i herbatka czy kawka tak szybko nie stygną:) No i w szafce tak jakoś więcej miejsca...









     
A tu różne uchwyty - te z domu na wsi:













14 komentarzy:

  1. Świetne! Wyglądają tak... przytulnie :) Nie przepadam za szklankami, zdecydowanie wolę kubki ale gdybym miała takie osłonki to pewnie piłabym tylko ze szklanek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, właśnie popijam sobie kawusię:)). Trochę późno, ale co tam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, bardzo nie lubię szklanek, tylko kubki i filiżanki, ale powiem szczerze, że koszyczki zrobiły na mnie wrażenie. Super ;) Jak zdobędę gdzieś taki sznurek to pewnie sama udzieram kilka, dla gości oczywiście ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goście będą zachwyceni;)Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetnie to wygląda :) Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pomysł trochę z PRLu, ale co tam, w końcu jestem z PRLu:))

      Usuń
  6. Super pomysł. Świetnie wyglądają , zwłaszcza te z koronką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak mi się surowy sznurek znudzi to też dostanie koronkę:). Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Ładne i praktyczne :)Jestem bardziej miłośniczką kubków, ale Twoje ubranka na szklanki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię szklanek, ale z takimi koszyczkami to chyba sobie komplet sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają! Tak słodko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...