wtorek, 14 lipca 2015

Szydełkowe wdzianko na szklaneczkę...

              W mojej wiejskiej kolekcji naczyń znajduje się dużo pojedynczych szklaneczek, kubków, filiżanek. Jedną szklaneczkę postanowiłam ubrać w gustowne wdzianko z kwiatuszkiem - przeznaczyłam ją na przechowywanie pędzli do makijażu. Ostatnie dwa tygodnie spędziły one w kosmetyczce, przygniecione nie wiadomo czym:)... Początkowo miało to być ubranko na puszkę po kawie, jednak po przymiarce całość wyglądała nieciekawie.

   
Dołożyłam kwiatuszka - niestety, nie byłam zadowolona...


      Kiedy wywinęłam brzeg - zaiskrzyło :)). Zaczęły się poszukiwania odpowiedniego wypełnienia. Casting wygrała szklaneczka po nutelli...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...