poniedziałek, 20 lipca 2015

Bezy karmelowe

                     Nie wiem, jak ja będę wyglądać pod koniec wakacji po tych moich kulinarnych przygodach. Kalorie, kalorie - ach te kalorie... Dziś w naszej wiejskiej kuchni pachniało wyjątkowo. Podjęliśmy próbę zrobienia bezików, oczywiście korzystając z aplikacji mojewypieki. Ileż było emocji przy tworzeniu tych smakołyków;) ... Oj działo się, działo... Wszyscy ćwiczyliśmy cierpliwość, ponieważ nasz wypiek suszył się dość długo (ok. 1,5 h ). Wydawało mi się, że beziki opadną  i będą się wewnątrz kleić. Kiedy nabrały złocistego koloru, a cała kuchnia pachniała karmelem - wyłączyłam piec. Co będzie, to będzie...
                      Jakież było moje zdziwienie, kiedy skosztowałam ostudzonego bezika - pyyyszny, suchutki, kruchy, a smak - karmelowy - niezamierzony, ale od dzisiaj mój ulubiony. Nie tylko mój...:)



               
                 Beziki nakładaliśmy łyżką - stąd te nieregularne kształty;).
Składniki na beziki to 4 białka i 250 g cukru pudru i duuugie ubijanie:).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...