czwartek, 16 lipca 2015

Jagodzianki - mój pierwszy raz:)

      Sezon na jagody trwa. Pierożki trochę się znudziły, postanowiłam więc spróbować swoich sił w pieczeniu jagodzianek. Te "sklepowe" mi nie smakują. Skorzystałam z przepisu Doroty z www.mojewypieki.com. Jak do tej pory żaden przepis z tej strony mnie nie zawiódł - wszystko mi się udawało. Myślę, że i tym razem jagodziankowy debiut mogę uznać za udany:). W formowaniu, masowaniu jajeczkiem i posypywaniu bułeczek cukrem towarzyszyły mi córeczki (6 i 7 lat).





Mimo że zarwałyśmy nockę, zapach nie pozwolił nam zasnąć bez degustacji - dla przyspieszenia studzenia ciachnęłam bułę na pół - mniam...

  
          Do szczęścia brakowało mi tylko małej kawusi - to nic, że już prawie godz. 23.00. Jagodziankowy sukces należy jakoś uczcić:))).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...