środa, 9 grudnia 2015

Szydełkowy miś Groszek :)

            Dziś pragnę przedstawić Wam szydełkowego misia Groszka. Nie za duży, nie za mały, do tulenia doskonały. Bardzo lubię odcienie zieleni, a ten groszkowy kolor na prawdę przypadł mi do gustu. Włóczka, której użyłam to tradycyjnie -Yarn Art Jeans nr 29 i szydełko nr 2,5. Obok misia prezentuje się moja choinka z recyklingu. Powstała z bawełnianej zielonej bluzeczki - to taki mój skromny - pierwszy przedświąteczny akcent. Zainspirowana wieloma blogowymi pomysłami zapragnęłam spróbować swoich sił w szyciu tego typu dekoracji. Już wiem, że to nie takie "hop -siup" - dlatego z jeszcze większym podziwem zerknę tu i tam... Nieśmiało więc przedstawiam Wam moje pierwsze bożonarodzeniowe drzewko no i Groszka oczywiście.




.

7 komentarzy:

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...