niedziela, 22 listopada 2015

Szydełkowy miś w serduszkowym kubraczku.

              Kilka dni temu trafiłam na Fb na wpis Moni Wilk, która przyłączyła się do akcji "Zrób misia - podaruj uśmiech". Podziwiając jej misiulka postanowiłam również przyłączyć się.
 Inicjatorką akcji jest Agnieszka Hoffmann:
''Kochane koleżanki jako że zbliżają się święta Bożego Narodzenia jedna z pań zaproponowała mi abym przyłączyła się do akcji "zrób misia, podaruj uśmiech". Zabawki które zrobimy własnoręcznie będą przekazane do Poznańskiego hospicjum dziecięcego. We dwie do świąt mało zdziałamy ale jeśli jest ktoś kto chciałby nas w tym wspomóc i zrobić choć jednego przytulasa będziemy ogromnie wdzięczne chcemy by w tym wyjątkowym okresie choć na chwile przywrócić uśmiech na twarzy dziecka. chętnym osobom więcej informacji udzielę na priv. ''
Misia Moni Wilk można podziwiać tu - https://www.facebook.com/monia.wilk.5/
            W tym roku, we wrześniu pożegnałam swoją teściową - odeszła właśnie w hospicjum. Hospicja  to wyjątkowe miejsca, pozwalające godnie i bez bólu przejść na drugą stronę...
              Nie mogłam przejść obojętnie obok tego wyzwania - z ogromnym wzruszeniem i zapałem zabrałam się do pracy, a efekt - to czekoladowy miś w jasnym serduszkowym kubraczku. Gdybym mogła dołożyć jeszcze jakąś uzdrawiającą moc...






4 komentarze:

  1. Śliczny misio.....
    Z pewnością dzieciątko, które go otrzyma będzie szczęśliwe.....
    CEL FANTASTYCZNY. Mam nadzieję, że nikt nie przejdzie obojętnie obok tego ''wezwania''.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny misiek, piękny cel. Szkoda, że nie jestem biegła w dzierganiu misi, mam nadzieję, że za rok będzie taka sama akcja i będę mogła się przyłączyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ten misiek pięknie pozuje!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...