poniedziałek, 14 września 2015

Skarby z second handu:)...

    Od czasu do czasu lubię się wybrać na łowy do second handu. Mam swój ulubiony sklep, w którym można znaleźć całkiem fajne rzeczy. Ostatni mój wypad mogę uznać za udany. W tego typu sklepach czuję się jak na grzybobraniu - cierpliwie się rozglądam, szukam, a jak już coś znajdę - czuję ogromną satysfakcję.
Tak było i tym razem, kiedy dokopałam się do całkiem nowych włóczek, no i do gotowych szydełkowych dziergadełek. Sówka od razu znalazła w kuchni honorowe miejsce;)...Oto moje skarby za całe 12 zł :






2 komentarze:

  1. Bardzo fajne skarby upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne gadzety wydziergane, uwielbiam buszowac po sh i wiele cudeniek wygrzebałam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz parę słów:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...